کلاس آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد

دیجیتال مارکتینگ از مباحث قدرتمند دنیای فروش و بازاریابی محصولات است و ما افتخار این را داریم که در مشهد در خدمتم شما عزیزان باشیم.

کارگاه تخصصی بازاریابی محتوا

با شناخت مخاطبینتان می توانید محتویاتی تولید کنید که برای آن ها خوشایند و مفید باشد. در سبک های مختلف تولید محتوا (عکس، متن، ویدئو، صوت) میبایست استاندارد های اولیه را در طراحی و تولید آن ها رعایت نمایید و برای ایجاد تنوع و دوری از محتوای یکنواخت و تکراری از تمامی روش های تولید محتوا نیز استفاده نمایید. – تاکتیک که هر یک از این بخش ها ۲ – تولید ۱ محتوا نویسی در واقع از دو بخش اصلی و جدانشدنی تشکیل شده : دارای مباحث تخصصی و فنی می باشد که با رعایت هر یک از آن ها می توان محتوایی ارزشمند، کارآمد و انحصاری نیز تولید کرد.

سرفصل های دوره:

  • آشنایی با مفاهیم اساسی بازاریابی محتوا
  • آشنایی با تکنیک های سئو در محتوا
  • شناسی انواع محتوا و استاندارد های آن
  • شیوه مقاله نویسی
  • معرفی تکنیک های فروش اینترنتی و اثر بازاریابی محتوا
  • چطور در کوتاه ترین زمان محتوای با کیفیت بسازیم؟
  • اصول اساسی کپی رایتینگ
  • چگالی کلمات کلیدی
  • چطور محتوای تهیه شده را به صدر نتایج گوگل برسانیم؟
  • بازاریابی پارتیزانی محتوا محور
  • بهینه سازی نرخ تبدیل محتوا
  • تکنیک تکثیر ویروسی محتوا
  • طراحی سناریو تولید محتوا

در پایان این دوره شما قادر خواهید بود سناریو تولید محتوا طراحی کرده و با استاندارد های جهانی  محتوای سناریو شده را تولید نمایید.

دیجیتال مارکتینگ در مشهد

کارگاه تخصصی بازاریابی شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی در سال های گذشته توسعه بسیاری یافته اند و جایگاه محبوبی بین افراد جامعه، مخصوصا کاربران دستگاه های دیجیتال هوشمند مانند تلفن های هوشمند پیدا کرده است. در حال حاضر حضور کسب و کارها در فضای شبکه های اجتماعی و ارائه اطلاعات مفید در زمینه کار یشان برای جذب مخاطب و تعامل با آنان و تبدیل این افراد به مشتری حائز اهمیت است.

سرفصل های کارگاه

  • مفاهیم سوشال مدیا ، سوشال نتورک و مسنجر ها
  • تعریف هرکدام و بیان تفاوت مسنجر ها با سوشال نتورک
  • سوشال نتورک مارکتینگ چیست؟
  • هدف خود را از حضور در شبکه های اجتماعی مشخص کنید.
  • شبکه اجتماعی مدنظرتان را انتخاب کنید؛ فیسبوک، اینستاگرام و …
  • بهینه سازی رسانه های اجتماعی ( Social Media Optimization )
  • مخاطب و رازهای جذب و نگهداری آن
  • روش های مختلف تبلیغات در شبکه های اجتماعی
  • طراحی سناریو بازاریابی شبکه های اجتماعی

در پایان این دوره شما قادر خواهید بود سناریو مدیریت و بازاریابی شبکه های اجتماعی طراحی کرده و با  استاندارد های جهانی در شبکه های اجتماعی فعالیت نمایید و به رشد برند و کسب و کار خود به صورت حرفه ای بپردازید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *